Godkväll..

Nu är snart tisdag kvällen över och det känns väl egentligen inget vidare med tanke på vad som väntas imorgon.. Usch säger jag bara.. vill verkligen inte.

Skolan idag har varit bra, känns bra att veta vad läraren snackar om och kunna svara på allt, nästan så jag blir lite stolt : )
Fick ganska mycket läxa till nästa tisdag så det blir mycket pluggande.

Efter skolan åkte jag hem till mormor, tog en långpromenad med Leo och när vi kom hem la vi oss halvt utslagna i soffan och somnade båda två, skönt att ta en liten tuplur. Känns riktigt bra att jag tagit tag i att motionera och äta bättre, snart är målet uppnått : ) Ska bara sluta röka också, men det får vänta efter allt detta är "över" .. blir för jobbigt annars.

Ska beställa tid för klipp och färg snart med, är grymt sugen på att klippa som linda bengtzing men absolut inte färga det.. står fast vid att man inte ska hålla på att blondera sig om det inte blir bra, finns inget värre än polackblond.. usch usch... Men något skoj får jag ta och hitta på med det..

Nästa vecka börjar gymnastiken, som jag längtar !! Sen ska vi snart på kurs på lingvallen igen, då blir det trampett skit skoj !

Nu ska jag sova lite.. har en lång och jobbig dag framför mig.. usch hoppas få några timmars sömn iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0