Full rulle..

Idag har det varit full rulle.. Var ute och lämnade gymnastiklapparna i em, och fy fan vad kvavt det var ute.. svetten verkligen rann.. Sen blev det storstädning hemma vilket verkligen behövdes. Har varit på Hugos fortbollsträning nu ikväll.. Precis när vi kom hem så kommer det körandes två brandbilar nerför gatan, och stannar precis utanför huset.. det visar sig att det brinner i en bil här på gatan, och pojkarna blir helt uppspelta av det, så för att få dem att somna så satte vi igång surfs up, och jag la mig hos dem och mös och tittade på den, riktigt rolig film ! Och nu börjar mina ögon bli trött så jag ska lägga mig och göra färdigt läxan sen sova lite.. Skola imorgon.


Kommentarer
Postat av: Lis

yo, du hörde aldrig av dig igår, bitch. Ja försöker ringa dig senare!

2008-08-26 @ 11:00:37
URL: http://liese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0