Längesen som attan.

Det var väldigt längesen jag skrev här, och anlednigen till det är ju för att jag inte har någon dator hemma. Och sen känner jag inte att det är spec kul att skriva här heller,,

Men iaf, det är bra med mig, Förutom att saknaden efter Krisse växer något enormt för var dag som går, jag vill inte acceptera att han verkligen är borta, jag kan tänka mig hur det känns för Johnny och Marie. Det gör så fruktansvärt ont.

Idag är det gymnastik, sista innan uppvisningen. Lite nervöst men det ska säkert gå bra på söndag.

Älskar min Arvid mest utav allt !!

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, "längesen som ATTAN!" . And I love you Elof!

2008-04-16 @ 12:05:52
URL: http://www.juliaarvidsson.blogg.se
Postat av: Hannapanna

hello baby how you dooin' ? jehehehe nu får ddu snart komma in till stan igen o göra mig sällskap i min enformiga vardag! eller kan jag komma o hälsa på dej vill ju se din lägenhet =) Kramar! / HAnna

2008-04-24 @ 14:33:21
URL: http://elliotminprins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0