Helgen..

Åter en helg som gått.. tiden går så fort..

I fredags jobbade jag i hemtjänsten, sen på kvällen var vi och festade hemma hos fiddes grannar Martin och Linda. Var helt slut men hade trevligt ändå : )

igår firade vi Thomas (sandras kille) Först åt vi smörgåstårta och drack lite, sen åkte vi till näsby och bowlade och jag vann av tjejerna blev helt chockad, har aldrig hänt tidigare : ) sen bar det av hem till Sandra igen för att fortsätta festen, blev singstar och annat trevligt. Tack för en underbar kväll : )

Idag är det söndag och som varje söndag är jag trött som bara den. Men jag har ändå varit duktig och städat hela lägenheten så nu förtjänar jag att lägga mig i soffan en stund : ) Maria kommer snart hit och då ska vi beställa något gott sen titta på film.

Hoppas ni alla haft en skön helg.

Ska verkligen ta tag i jobbsökandet. ska se om jag kan få mer timmar i hemtjänsten så jag kan klara mig på bara det jobbet. Vill inte jobba kvar på subway, vantrivs verkligen där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0