Drygt..

Satt här och funderade lite och jag hatar verkligen att jag ska behöva jobba på helgerna när alla mina vänner är ledig och kan hitta på en massa saker, skulle vilja hitta ett jobb där man jobbar Måndag till Fredag och är ledig på helgerna, men det är inte det lättaste i kristianstad. Och jag behöver jobba så mycket som möjligt nu eftersom jag ska läsa till frisör nästa höst och det kostar en hel del.

Idag är det onsdag, har jobbat mellan 11.30-16.00. Nu ikväll ska jag passa lillebror sen blir det nog sängen tidigt idag, känner att jag är ganska trött. Ska upp tidigt till doctorn imorgon, ska bestämma om det blir operation eller inte, och jag hoppas verkligen att det inte blir det, är livrädd för sånt.

Föna och platta håret sen inta soffan :  )

Ha en fortsatt bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0