Ledig dag = Shopping : )

Var ledig idag riktigt skönt att vara det för en gångs skull. Har varit inne i stan hela dagen och shoppat. Köpte lite inför halloween festen imorgon, ska vara en älva : ) och självklart blev det två par nya stövlar, börjar bli lite av ett beroende det här med skor. Ringde på nytt jobb idag, ska dit på möte på måndag så ni får hålla tummarna för mig, hoppas verkligen att jag får det. Om inte så ska jag börja läsa till hösten, vård och omsorg. Kunde aldrig ana att det var det som jag ville göra och brinner för- När jag började läsa på omvårdnad så gick allt bra, fram till dagen kom då vi skulle ha praktik då sa jag ALDRIG livet att jag ska ta hand om äldre usch nej, så dumma Johanna hoppade av skolan. Nu står jag här tre år senare och verkligen älskar mitt jobb i hemtjänsten och det är verkligen det jag vill jobba med, känslan att kunna hjälpa en människa med saker som för oss andra är sjävklarthet i vardagen den känslan är underbar. Man uppskattas verkligen och det är ju ett sånt jobb som gör att man trivs och känner att man gör någon nytta. Så som sagt jag hoppas verkligen att jag får jobbet.

Nu ska jag göra mig i ordning lite sen dricka en kopp kaffe : )

Ha en trevlig kväll mina vänner..


  
 Skorna jag köpte : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0