Glömde...

En skriva en väldigt väldigt viktigt sak Julia Ingrid Victoria Arvidsson Är den personen som alltid kommer att vara nummer ett för mig, hon står mig närmst och jag älskar henne otroligt mycket . Även om vi hadt våra "bråk" och så, så har jag aldrig kunnat vara ritktigt sur på henne. Hon är för underbar helt enkelt, man kan inte annat än att tycka om henne. Kommer aldrig någonsin lämna dig, jag kommer alltid att finnas vid din sida.
                                                 
                                                             Arvid och Elof- Until death take us apart

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha *big smile*. Så det var därför du frågade om du hade rätt med "Ingrid Victoria" :D

Elof & Arvid until end.

2007-11-16 @ 07:38:54
URL: http://www.juliaarvidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0