Börjar äntligen förstå..

Allt gick bra igår : ) Hade kanon trevligt på landön.

Jag har nu verkligen förstått att du klarar dig bra utan mig, så denna gången lägger jag ner det nu direkt. Varför försöka "hitta" samma väg igen, när du redan valt en annan? Har iaf haft det bra dessa åren, men man får helt enkelt inse att inget varar för evigt. Och det känns som att jag kommer stå ensam kvar till sist, men i slutändan har jag säkerligen själv gjort så det blir så.

Onsdagen den 5 december, slår min allra högsta önskan in, kan inte fatta det. Att jag verkligen ska göra det ! Längtar helt sjukt mycket, hela livet kommer verkligen att förändras efter det, hehe : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0