Godkväll..

Godkväll..

Idag har jag jobbat mellan halv nio och ett, sen var det hem och städa. Och det behövdes verkligen..

Ikväll passar jag lillebror..

Var och tatuerade mig igår, en på handleden och en på ankeln, mycket fint : )

Nu ska jag återgå till guitar hero som jag suger något grymt på !!

Tidsfördriv..

Vilket datum fyller du år?
30 Juli.
Hur lång är du?
160 cm
Vart bor du?
Tollarp
Vilken hårfärg har du nu?
Mörkbrunt


Berätta lite om din familj

En mamma och Pappa, lillebror och storebror.

Beskriv dig själv med 3 ord.
Glad, omtänksam och rolig.

Är du nöjd med din kropp?

ibland.

Hur många sms skickar du i snitt per timme?
MÅNGA
Vad använder du för smink på vardagarna?
Jag använder foundation, mascara, rouge, puder, ögonskugga.

Vilken är din bästa kompis?
Julia.
Vad är dina intressen?
Umgås med kompisar, festa och såklart att njuta av livet!

Favorit sport?
Ingen.
Vilka är dina favoritaffärer?
H&m och Aima

Vilken är din favoritmat?
Har ingen direkt favorit, finns mycket gott.


Favorit glass?
Ben and Jerry
Favorit färg?
Svart.
Favorit klädesplagg?
Klänning

Vad har du för musiksmak/favorit band?
Jag lyssnar på det mesta och har mängder med favoritband.

Vart gillar du att shoppa kläder och annat?
Det funkar var som.

Vart skulle du vilja bo om du fick välja i hela världen?
vet ej..
Röker du?
Ja.


Varför började du blogga?
För det är kul att kunna få skriva av sig lite.
När började du blogga?
vet ej..

Var och vad ifrån hittar du din inspiration?
Ifrån livet.
Favorit bloggar du läser dagligen?
Sofies.
Vilken är din favoritblogg?
Sofies

Vilka bloggar läser du dagligen?
Läser väl mina kompisars oftast.
Vill du tjäna pengar på din blogg?
Ja, det skulle jag inte tacka nej till.
Hur många läsare har du om dagen? (unika)
Har inte kollat å¨länge.. 
Vad är ditt motto i livet?
carpe diem.
.Vad har du för dröm i livet?
Att bli framgångsrik och få lyckas.


Gille och åter gille..

I fedags jobbade jag halv dag, sen var jag och tobbe och shoppade i stan. Blev en hel del inhandlat för oss båda. Sen på kvällen drack vi hos nordholm sen åkte vi in till stan en sväng..

Lördagen var det fest hemma hos mig.. Blev en hel del folk och dricka. Hade mycket trevligt : ) Sen lev det utgång och det slog mig att vi varit ute sex lördagar i rad !!!!  inte klokt.. får väl ta och ta tag i att ha en vit helg, men det får bli sen.. För nu ihelgen blir dt utgång med Malin : )

Som jag längtar tills onsdag !!!!!!!

Idag är jag ledig, har precis varit och solat och nu sitter jag här och ska betala räkningar. I em ska jag och Tobbe in till stan och shoppa, hoppas det slutat regna tills dess.

Lyckad helg..

Ja det blev det verkligen, i lördags var det gille hos bror sen åkte vi in till banken och skakade på rumpan, skit kul. Grymt mycket folk ute, lite väl mycket.. Men trevligt hade jag verkligen : )

6 nätter kvar, att jag längtar..

Oj då..

Ja jag är verkligen super patetisk, hur står jag ut med mig själv? Ja det är frågan det.. Du anonyma..


Idag är det fredag och sista natten sen är jag ledig. Imorgon blir det gille hemma hos bror sen förhoppningsvis utgång och det är alltid skoj. Nu grillas det hemma hos mor sen är det jobbet som gäller.

Var går gränsen?

Funderade lite på var gränsen för otrohet går.. Har en vän dom har det lite jobbigt nu.
En del tycker att en kyss är förlåtligt, men sen säger dem ändå att en kysse säger så mycket och är betydelsefull,hur dem då får det att gå ihopa det fattar jag inte.. Sen sex, det kan man aldirg komma ifrån.. Fattar inte folk som går på "det var på fyllan" amen för helvete vakna upp.. oavsett hur full man än är så kan man kontollera sig. Jag har aldrig någonsin varit otrogen och skulle aldirg stanna kvar hos en kille som varit det mot mig, det är oförlåtligt.  Har nyligen varit med i ett triangeldrama där jag anses vara den onda, vilket jag inte förstår eftersom det var han som hade sambo och inte jag ? Jag ville ju bara ha lite skoj, och det fick jag minsann också i nästan tre månader... sen det roliga är att hon fick veta det och ny är dem nyförlovade, haha tror dem verkligen på att en ring ska stryka ett sträck över hans otrohet? hur kan man vara så pantad haha..sen skriver hon till mig en massa om att han aldirg tyckte om mig, men vadå och? jag ville enbart ha sex inget annat.. Och sen vet du inte allt heller, och jag tänker då inte berätta mer.. men som sagt det är inte mina bekymmer nu längre.. har försökt att vara snäll men i helvete heller att jag är det nu längre...

Har redan ett nytt projekt på gång, och det går framåt det.. alltid lika kul, men som vanligt kommer jag att tröttna efter ett par veckor..

RSS 2.0